Leírás
Hosszú élettartalomra tervezett, magas teljesítményű X gyűrűs lánc. A D.I.D saját szabadalmú X gyűrűje csökkenti súrlódást és 32%-al többet bír a tömítőgyűrű nélküli versenytársakkal szemben.
Max. 800ccm
Aprilia: PEGASO 600 (90-91), WIND 600 (88-89)
Ducati: MONSTER 620 (04), MONSTER I.E. (02-03)
Honda: XL 200 Paris Dakar, R, P3 (83-88), XL 200 R, P3 (83-88), CB 250 TWO FIFTY (N-W) (92-98), XR 250 L (L-T) (90-96), XR 350 R (D-E) (83-84), XR 500 R (B-F) (81-85), XR 500 SA, SZ (79-80), XL 600 L (D-E-F) (83-85), XL 600 R (D-E-F) (83-85)
Gilera: DAKOTA 500 (85), ER-DAKOTA 500 (87), XR-T (88)
Honda: MTX 125 (L-W) (90-98), NS 125 F (F-K) (85-89), NS 125 F Modif Rapp (F-K) (85-89), XR 250 R (S-T) (95-96), XR 250 R (V-Y) (96-04), XR 350 R (F) (85), XL 600 LM (F-G-H) (85-87), XL 600 RM (G) (86-87)
Kawasaki: KLX 250 ( C1-C2 ) (83-84), KLX 250 ( C3-C5 ) (85-95), GPZ 400 (85), GPZ 400 (27 CV) (84-87), GPZ 400 (50 CV) (84-87), ER 500 A, ER5 (97-98), ZR 550 Zephyr ( B1-B8 ) (90-97), KLR 650-A (87-00), KLR 650-B TENGAI (90-92), KLX 650 C CamChain A (95-98), KLX 650 C CamChain B (95-98)
Suzuki: DR 500 S (82)
Yamaha: XT 600 E, EB, EV (89-98)